Problem description


Misja: Nie dać się
(misja-nie-dac-sie)
Limit pamięci: 64 MB
Limit czasu: 1.00 s

Zoo ostatnio otworzyło nową atrakcję, która ma na celu zwabić małe ludzkie pociechy. Tą atrakcją jest oczywiście Małe Zoo, którego mieszkańcami są zwierzęta typowo wiejskie. Jednym z tych mieszkańców jest pewna kwoka, która śmie twierdzić, że jest mądrzejsza od pingwinów (i to nawet od Kowalskiego)! Problem jest niestety taki, że kilka razy udało jej się zagiąć pingwiny, w szczególności oznacza to więc, że przeciwnik jest dużo poważniejszy od niezbyt rozgarniętych lemurów.

No i tutaj pojawił się plan kontrataku. Postanowiły one zaznaczyć totalną dominację, deklasację i pokazać kurze gdzie pieprz yyy ro, gdzie raki zimują! Chcą wymyślić, coś tak ambitnego, że kapcie jej spadną, chcą pokazać, że nawet Rico będzie w stanie pokonać ją w jakiejś grze logicznej.

Niestety plan pokazania tego, że kura w przysłowiach niedaleko pada od jeża, może nie być najprostszy. W końcu, jaki Rico jest, każdy wie. Pingwiny postanowiły zatem pomóc szczęściu, tak by wygrał lepszy. Zaplanowały, że ułożą zagadkę z zapałek, mające postać prostego wyrażenia. Zagadka ma polegać na przestawieniu jednej zapałki w taki sposób, żeby po przestawieniu wyrażenie stało się poprawne. Pingwiny ustaliły już, że poszczególne znaki z zapałek będą formowane w następujący sposób.

magic spell

Zagadka będzie miała postać wyrażenia złożonego z dwóch liczb jednocyfrowych zestawionych znakiem + lub -, przyrównanego do liczby jednocyfrowej. Przykładowo zagadkę 6+7=9, możemy rozwiązać, przestawiając zapałkę z liczby 7 do liczby 6 i uzyskując ostatecznie 8+1=9.

Twoim zadaniem będzie dopomóc szczęściu Rico i pokazać kwoce gdzie jej miejsce; musisz napisać program, który wczyta zagadkę i wyznaczy dowolne jej rozwiązanie.

Uwaga: znak + możemy zamienić na znak - zabierając jedną zapałkę, a znak - na znak + dokładając jedną zapałkę. Znaku równości, nie można zamienić na żaden inny.

Wejście

W pierwszym i jedynym wierszu wejścia znajduje się napis złożony z cyfr i znaków -, + oraz =. Pierwsza, trzecia i piąta pozycja napisu zawiera cyfry, druga pozycja napisu zawiera znak - lub +, a czwarta pozycja napisu zawsze zawiera znak =.

Wyjście

W pierwszym i jedynym wierszu wyjścia powinno znaleźć się rozwiązanie zagadki, zgodne z formatem opisanym w treści zadania i przekładające dokładnie jedną zapałkę lub słowo NIE jeśli rozwiązanie zagadki nie istnieje.

Przykład

Wejście Wyjście Wyjaśnienie
6+7=9
8+1=9

Test przykładowy opisuje zagadkę z treści zadania.

Wejście Wyjście
4-0=9
NIE
Wejście Wyjście Wyjaśnienie
1-1=0
1-1=0

Wystarczy “przełożyć” dowolną z zapałek w to samo miejsce.


Niezbędny przypis: postacie z treści pochodzą z serialu “Pingwiny z Madagaskaru”.